Mainosta on tulkittu monin eri tavoin.
Kesäkumibiisi Lähellä on nyt ulkona.
Poliisi muistuttaa Mieti ennen kuin jaat -kampanjassaan siitä, että kehenkään ei voi luottaa omien alastonkuviensa kanssa, ei edes omiin vanhempiin.
Vuonna 2012 suomalaiset ihmettelivät ökyelämällä pröystäilevää Kristalia. Näyttelijä Natalil Lintala oli hetken aikaa huijauksen keskiössä ennen kuin taustalla ollut mainoskampanja paljastettiin. - Se meni täydestä läpi, Lintala sanoo nyt.
Hiljainen hetki on osa #VuosiHiljaisuutta-kampanjaa, jolla halutaan tukea elävän musiikin alaa.
Suosikkinäyttelijä jakaa hyvää mieltä Instagramissa.
Nettikiusaaminen on vakava ongelma. Tuore kampanja toi karun ilmiön esiin.
Yhtiötä on ylistetty siitä, ettei mallien "epätäydellisyyksiä" ole muokattu pois kuvista.
Monen kommentoijan mielestä on ristiriitaista, että ensin Karhu toimii Helsinki Priden sponsorina ja sitten toivottaa Trumpin ja Putinin tervetulleeksi. Sinebrychoffin markkinointijohtaja ei näe asioilla yhteyttä.
Solid & Striped -merkin tuore kampanja ei saanut kovin hyvää vastaanottoa.
Tarkoituksena on osoittaa, että naisvartaloita on monenlaisia.
Arvida Byström tunnetaan kotimaassaan sukupuolistereotypioiden kyseenalaistamisesta.
Glossierin mainoskuvissa nähdään koripalloilija ja plusmalli.
Tekstiiliyritys haluaa puuttua nyt palkkatasa-arvoon.
Jokaisella meistä on haaveita, mutta kaikille ei ole suotu samanlaisia mahdollisuuksia toteuttaa niitä. Tästä muistuttaa tuore kampanja.
"Unelmoin, että tämä voisi tapahtua myös meille", kommentoi eräs koskettavan mainoksen katsonut Instagram-käyttäjä.