Poppari yhteistyöhön Pepsin kanssa - sopimuksen arvo 50 miljoonaa dollaria
Beyoncé on Pepsin kumppani sekä brändilähettiläs. Arvioiden mukaan Beyonce tienaa yhteistyöstä 50 miljoonaa dollaria.
Ensimmäistä kertaa laulaja nähtiin Pepsin puolestapuhujana jo vuonna 2002. Sen jälkeen hänestä on tullut globaali pop-kulttuurin ilmiö ja kiistatta yksi maailman suurimmista pop-ikoneista. Hän on voittanut uransa aikana 16 GRAMMY® -palkintoa ja myynyt yli 100 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti.
Sopimus Beyoncén kanssa pitää sisällään innovatiivisia elementtejä, kuten kehitysrahaston avaamisen. Rahaston tarkoituksena on tukea laulajan valitsemia luovia projekteja. Kumppanuus pitää sisällään myös designyhteistyösopimuksen – sen lisäksi, että Beyoncé näyttäytyy tuotteiden kyljessä, hän on mukana luomassa visuaalista materiaalia.
(Radio Nova)