Kuva: Shutterstock

"Naisilla on myös viikset" - Sheivausbrändi kannustaa naisia mukaan Movemberiin

02.11.2019 14:15 - Milena Raappana

Karvanajotuotteita myyvä yritys haluaa naisten hyväksyvän naamakarvoituksensa ja osallistuvan Movemberiin.

"Meidän karvoillamme on todella tärkeä ilmoitus. Naisilla on myös viikset!" 

Näillä sanoilla alkoi karvanajotuotteita myyvän Billie-yrityksen Instagram-video, jolla se ilmoitti olevansa mukana Movemberissa ja lahjoittavan tänä vuonna rahaa kampanjaan. 

Movember on hyväntekeväisyyskampanja, joka usein näkyy marraskuussa miesten ylähuulien yläpuolelle kasvavina viiksinä. Sen tarkoituksena on kerätä varoja ja tietoisuutta miesten sairauksista, kuten eturauhassyövästä. 

Metro.co.uk-julkaisun mukaan Billie toivoo olevansa ensimmäinen naisille suunnattu yritys, joka kerää varoja Movemberiin ja samalla rohkaisee naisia hyväksymään omat viiksensä sekä lahjoittamaan rahaa kampanjan hyväksi. 

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Tiedoksi: naisilla on myös viikset. Meidät on opetettu piilottamaan ne - vahaamaan, valkaisemaan, sheivaamaan - mutta se ei tee niistä yhtään vähemmän todellisia. Pörröiset ja heiveröiset tai tummat ja säkenöivät, ne ovat siellä. Joten tänä Movemberina kasvatamme (aikaisemmin) huippusalaiset ylähuulen karvoituksemme", yritys kirjoitti nettisivuillaan.

Billien seuraajat Instagramissa ovat olleet todella innoissaan kampanjasta ja yrityksen rohkaisusta naisten viiksiä kohtaan. 

"Olette siisteimpiä!" eräs seuraaja hehkutti.

"Mahtava sanoma, mahtava tarkoitus!" toinen kirjoitti kommentteihin. 

"Kauniin vallankumouksellista. Minulla on niin paljon rakkautta teitä kohtaan!" kolmas ylisti. 

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

Lue myös: Nainen otti osaa Movemberiin ja kasvatti muhkeat viikset: "Aion pitää ne" - katso kuva

Lue myös: Karvoja kehiin: Parrasta on miehelle terveydellistä hyötyä

Lähde: Metro.co.uk

Kilpailut

Uusimmat