Mainosta on tulkittu monin eri tavoin.
Vuonna 2012 suomalaiset ihmettelivät ökyelämällä pröystäilevää Kristalia. Näyttelijä Natalil Lintala oli hetken aikaa huijauksen keskiössä ennen kuin taustalla ollut mainoskampanja paljastettiin. - Se meni täydestä läpi, Lintala sanoo nyt.
Yhtiötä on ylistetty siitä, ettei mallien "epätäydellisyyksiä" ole muokattu pois kuvista.
Monen kommentoijan mielestä on ristiriitaista, että ensin Karhu toimii Helsinki Priden sponsorina ja sitten toivottaa Trumpin ja Putinin tervetulleeksi. Sinebrychoffin markkinointijohtaja ei näe asioilla yhteyttä.
Arvida Byström tunnetaan kotimaassaan sukupuolistereotypioiden kyseenalaistamisesta.
Lidlin vetää kaikki transsukupuolisuuteen viitanneet mainoksensa pois sosiaalisen median kommenttien vuoksi.
Miia Nuutilan kasvot muistetaan vatsavaivamainoksista. Myös Anssi haluaisi tv-mainoksiin, mutta aivan eri vaivojen kanssa.
Sama kuntosaliketju on aiemminkin kohauttanut mainostaulullaan.
Mainoksessa viitattiin seksuaalisesti aktiiviseen naiseen, joka "on tuijottanut enemmän kattoja kuin Michelangelo".