Liam Neeson tähdittää suomalaisfirma Supercellin miljoonia maksanutta pelimainosta

02.02.2015 22:01 -

Muun muassa Clash of Clans -hittipelistään tuttu Supercell näkyi myöhään eilen yöllä esitetyssä Super Bowl -lähetyksessä yli 100 miljoonalle katsojalle. Amerikkalaisen jalkapallon megatapahtuma on maan katsotuimpia tv-ohjelma, joten myös mainoksiin satsataan. Suomalaisfirman mainos maksoikin lähes 10 miljoonaa euroa. 

Suomalaisen pelijätti Supercellin mainos nähtiin sunnuntaina pelatun Super Bowl -ottelun mainostauolla. Ottelua seuraa vuosittain yli 100 miljoonaa pohjoisamerikkalaista, joten Clash of Clans -pelistään tuttu yhtiö sai melkoista näkyvyyttä pelilleen. Lisäksi mainokseen oli pestattu irlatilaisnäyttelijä Liam Neeson, joka tunnetaan muun muassa rooleistaan Star Wars -elokuvissa sekä Schindlerin listasta, josta hän sai myös Oscar-ehdokkuuden. Pelimainoksessa vilahti myös Suomen lippu, jonka bongasi muun muassa Ilta-Sanomat.

Mainoksessa Neeson pelaa Clash of Clansia kahvilassa ja vannoo kostoa vastustajalleen hävittyään pelin. Mainoksessa myös naljaillaan erityisesti eräässä jättimäisessä kahvilaketjussa usein sattuville nimivirheille.

Asiasta uutisoi muun muassa Helsingin Sanomat

Kuva: Kuvakaappaus / YouTube

(Radio Nova, YouTube, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat)

Kilpailut

Uusimmat