Yhä useammalla suomalaisella on käytössään jokin maksullinen suoratoistopalvelu.
Tiktok on noussut perinteisen radion rinnalle uuden musiikin löytämisen kanavana, kertoo tuore tutkimus.
Disney+ on saanut myönteisiä tuloksia mainoksia sisältävästä tilausversiosta.
Lisämaksu koskee eri taloudessa asuvia katsojia.
Pelkästään Disney+-palvelulla on CBS-uutiskanavan mukaan 152 miljoonaa tilaajaa.
Kärkisijoille nousivat Ryhmä Hau, Syke sekä Erikoisjoukot.
Palvelu lanseerataan Euroopassa, ja samalla myös Suomessa, 26. lokakuuta.
Paramount+-palvelussa nähdään sekä klassikoita että uusia tuttavuuksia.
Neil Young ei halua jakaa musiikkiaan suoratoistopalveluiden kautta. Kanadalainen muusikko on vetänyt kaikki teoksensa pois suoratoistopalveluista.
Tänään julkistettiin vuotuinen Techonomic Index 2015 -tutkimus, joka tutkii, miten eurooppalaiset käyttävät teknologiaa. Toista kertaa toteutettuun tutkimukseen osallistui 18 000 vastaajaa 18 maasta. Suomalaisia mukana oli 1 000.
Digitaalisen musiikin suoratoistopalvelu Spotify on saanut itselleen jo 15 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Yhtiö kertoi uudesta tilaajaennätyksestä maanantaina.
Consumer Compass:n tekemän tutkimuksen mukaan Suomi on mobiilikuuntelun kehitysmaa. Suomalaisten keskuudessa suosituimmiksi musiikinkuunteluvälineiksi nousivat autosoitin ja tietokone.
Suomi ottaa kolmantena maana maailmassa suoratoisto- eli striimauspalveluiden kautta tapahtuvan musiikinkulutuksen osaksi äänitemyyntiä mittaavaa Suomen Virallista Albumilistaa.